.

Wednesday, January 29, 2014

Internet Egitm

internet egitm ?nternetin E?itim Ama?l? Kullocal area network?lmas? Selami Y?lmaz?oban* - selami@istak.com Fehmi Damkac?** - fehmi@wam.umd.edu Her an yeni bir geli?meyle kar??la?t???m?z g?n?m?zde, teknolojinin sa? cranny??? kolayl?klar hayat?m?z?n her alan?nda kendine yer bulmu? durumda. Bilgisayar ve internetin e?itim amac?yla kullan?lmas? da bu geli?melerle birlikte news y?llarda d?nya g?ndemine girmi? bir konu. ?nternetin e?itim ama?l? kullan?m?ndan bahsetti?imizde, uzaktan e?itimden s?n?f i?i e?itime kadar bir?ok konu g?ndeme gelir. Bu geni? konu i?erisinde ?zel olarak internetin e?itim ama?l? kullan?m?n? ???retmen Merkezli E?itim? ve ???renci Merkezli E?itim? olarak iki ana ba?l?k alt?nda inceleyece?iz ve baz? uygulama y?ntemlerinden bahsedece?iz. E?itim alan?nda yap?lan ?al??malar sonucunda, ?? farkl? ??renme ?eklinin oldu?u art?k ?ok iyi bilinen bir ger?ek. Bir genelleme yaparsak, ??rencilerimizin bu ?? ?e?it i?inde e?it olarak da??ld???n? kabul e debiliriz. Buna g?re, s?n?flar?m?z?...If you want to wee-wee a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment